Time flies.. - Reisverslag uit Rooiels, Zuid-Afrika van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu Time flies.. - Reisverslag uit Rooiels, Zuid-Afrika van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu

Time flies..

Door: Marjoleine van Roon

Blijf op de hoogte en volg Marjoleine

04 April 2014 | Zuid-Afrika, Rooiels

De tijd is echt super snel gegaan, over 2 dagen vlieg ik naar huis en over 3 dagen om deze tijd ben ik al thuis! Ik heb echt super weken gehad hier in Zuid-Afrika. En zal zeker nog heeel lang terug denken aan deze bijzondere reis.

De laatste week was eigenlijk vrij rustig maar heel chill, dat is ook wel goed want ik ben echt heel moe van alle nieuwe indrukken enz. Vandaag hebben we gekanoed in een meer in Betty's Bay, super grappig en leuk.

Deze week heeft het helaas 2 dagen geregend, een van die 2 dagen zijn we naar een mall geweest om te winkelen. Deze was echt 3x zo groot als de malls die we kennen in Holland. Ik kocht nog wat leuke dingetjes om mee te nemen naar huis. :-)

Ik heb echt ZOVEEL meegemaakt dat ik de helft hier niet eens verteld heb, maar dat maakt niet uit, degene die mij kennen horen het nog wel in het echt. Ook nu weet ik niet eens waar ik moet beginnen met schrijven. Aaaaah. Gelukkig heb ik m'n reisdagboek elke dag bijgehouden zodat ik het straks nog wel weet.

Bijna elke dag ga ik wel naar het strand, dat is hier super dichtbij. De zee is hier echt heel mooi, en blauw. Van de week toen we zaten te eten zagen we een walvis voorbij zwemmen. Helaas zat ik met m'n rug naar het raam en zag ik hem niet goed :-( Maar het idee alleen al was indrukwekkend.

Ook heb ik de afgelopen dagen al bijna elke dag bavianen (bobbejanen) gespot, ze lopen hier rond in het wild en vanochtend zat er een op het dak van de winkel. Hij probeert dan mensen te attacken zodat ze hun eten laten vallen en hij het kan eten.

Zondag om 23:25 vlieg ik en als alles op schema ligt kom ik in Amsterdam aan om 10:00 uur. Kijk er vooral naar uit om door de deuren te komen op Schiphol, dat is echt een leuk moment.

Dat was het voor nu
XXX








  • 04 April 2014 - 17:37

    Monique:

    Goede reis terug Marjoleine en alvast welkom thuis! Ik ben benieuwd naar alle verhalen die je wilt delen op het werk.

  • 04 April 2014 - 19:24

    Paula Geilvoet:

    alvast goede reis meid geniet nog even xx groeten uit heenvliet!!!!

  • 04 April 2014 - 23:45

    Martine Van Roon:

    Leuk verhaal weer! Ww kijken uit naar al je belevenissen! Geniet nog even van het mooie weer , de prachtige natuur en van de familie. We zien je heel graag maandagochtend op Schiphol! Fijn om je weer in de armen te mogen sluiten! Xxxx

  • 05 April 2014 - 10:29

    Otto Van Roon:

    Hoi meis, nog twee dagen en dan ben je weer thuis,volhoudend hoor.
    Je gaat naar jean he. Doe ze de groeten en bedank ze voor de fijne tijd die je hebt gehad.
    Maandag zien we je weer en je zal best een hoop te vertellen hebben ben benieuwd.
    Wat wou je eten maandagavond? We horen he wel. Vergeet rennie en keith niet he.tot maandagochtend

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Rooiels

Zuid Afrika

Van 13 maart tot 7 april ga ik naar Zuid-Afrika!

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Back at home

04 April 2014

Time flies..

30 Maart 2014

Back on track

27 Maart 2014

14 days in Afrika

27 Maart 2014

14 days in Afrika
Marjoleine

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 236
Totaal aantal bezoekers 6617

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 07 April 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: