Back at home - Reisverslag uit Heenvliet, Nederland van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu Back at home - Reisverslag uit Heenvliet, Nederland van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu

Back at home

Blijf op de hoogte en volg Marjoleine

08 April 2014 | Nederland, Heenvliet

Hi allemaal! Sinds gisteren ben ik weer thuis, super fijn!

De laatste dagen in Zuid-Afrika waren heel fijn en de vlucht is ook goed gegaan. Ik heb van ongeveer 3 tot 8 geslapen. Helaas heb ik overgegeven in het vliegtuig, dus dat was echt vervelend! Maarja heb ik dat ook een keer meegemaakt ;-)

Om ongeveer 10:50 ben ik geland op Schiphol, m'n ouders en oma stonden er met een ballon en bloemen om me op te wachten! Zo leuk! Ik had zelf bloemen uit de tuin van mijn tante en oom mee gekregen, het zijn protea's, dit is de nationale bloem van Zuid-Afrika.

Ben heel dankbaar voor de familie in Zuid-Afrika en de nieuwe familie die ik heb leren kennen.

Heb een super reis gehad en er heel erg van genoten.
XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heenvliet

Zuid Afrika

Van 13 maart tot 7 april ga ik naar Zuid-Afrika!

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Back at home

04 April 2014

Time flies..

30 Maart 2014

Back on track

27 Maart 2014

14 days in Afrika

27 Maart 2014

14 days in Afrika
Marjoleine

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 1331
Totaal aantal bezoekers 6612

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 07 April 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: