Zand in mijn haar - Reisverslag uit Rooiels, Zuid-Afrika van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu Zand in mijn haar - Reisverslag uit Rooiels, Zuid-Afrika van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu

Zand in mijn haar

Door: Marjoleine van Roon

Blijf op de hoogte en volg Marjoleine

15 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Rooiels

Vandaag zijn we naar 'Betty's Bay' geweest, hier leven pinguins op de rotsen en zwemmen walvissen in de zee. De pinguins hebben we gezien, maar de walvissen helaas niet. Zou ook wel heeel toevallig zijn als er net een walvis zou zwemmen. Daarna maakten we een mooie strandwandeling, langs een heeel mooi wit strand met blauw golvend water. We vonden een hele mooie grote schelp (die gaat als souvenir mee naar huis ;-)) en ik maakte mooie foto's.

's Middags aten we bij een restaurantje wat 'Nieuw Amsterdam' heet, zoals de naam al zegt, Hollands dus. Het was een feest der herkenning. Haha. Het was wel een beetje te Hollands, denk aan klompen, Delfts blauw, klompen, klederdracht en oranje.
Toen we weer terug naar huis gingen en reden we langs een aantal huizen, en wat zagen we daar? Bavianen! Ze zaten op de huizen en in de tuinen. Natuurlijk zette ik ze op de foto maar deze staan helaas op mijn telefoon.

Morgen gaan we naar Kaapstad, 's ochtends gaan we de Tafelberg bezoeken en verder mag ik zeggen wat we gaan doen. Daar moet ik dus nog even goed over gaan nadenken.

Door alle strandwandelingen gisteren en vandaag zit mijn haar wel vol met zand, dus ik ga straks lekker 'storten' zoals Rennie het douchen noemt. Hahaha.

Hieronder probeer ik een aantal foto's toe te voegen, dan kunnen jullie allemaal zien hoe mooi het hier is.

  • 16 Maart 2014 - 09:31

    Paula Geilvoet:

    GEWELDIG MEID GENIET ERVAN XXX

  • 16 Maart 2014 - 10:37

    Martine Van Roon:

    Wat een prachtige natuur! Je kunt je echt uitleven met foto's maken he?! We kijken uit naar je volgende verslag en foto's! :))

  • 16 Maart 2014 - 14:48

    Laurens:

    Hey Marjoleine. Kijkend naar al je foto's en in het bijzonder je " selfie" zie je er echt stralend uit. Je kan zien dat je het naar je zin hebt. Natuurlijk willen we meer foto's want we zijn erg nieuwschierig naar je en je verhalen .
    baie pret en tot die volgende keer

  • 17 Maart 2014 - 10:30

    Otto Van Roon:

    Geweldig die mooie en fantastiese dingen die je meemaakt. Geniet ervan en als je weer thuis komt heb je een hoop te vettellen denk ik. Gaat jean ook mee kamperen of brengt ze alleen sean ? We kijken elke dag of je iets heb geschreven . Geniet ervan meis

Tags: South Africa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Rooiels

Zuid Afrika

Van 13 maart tot 7 april ga ik naar Zuid-Afrika!

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Back at home

04 April 2014

Time flies..

30 Maart 2014

Back on track

27 Maart 2014

14 days in Afrika

27 Maart 2014

14 days in Afrika
Marjoleine

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 211
Totaal aantal bezoekers 6623

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 07 April 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: