14 days in Afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu 14 days in Afrika - Reisverslag uit Oudtshoorn, Zuid-Afrika van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu

14 days in Afrika

Door: Marjoleine van Roon

Blijf op de hoogte en volg Marjoleine

27 Maart 2014 | Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Yes, alweer sinds gisteren hier in Oudtshoorn. Vandaag zat ik te denken hoe ik mijn nieuwe blog zou gaan noemen, toen voerden mijn gedachten me terug naar vorige week.

Ik dronk een cola en zoals jullie vast weten staat er op de blikjes en flesjes "Share a coke with..." en in Nederland staan er de meest simpele namen op zoals: Lisa, Tim, Sofie, etc. Zelfs een beetje saai. Maar hier in Afrika stond er op "Share a coke with Xaoli" ik moest stiekem een beetje lachen om Xaoli, en een tijdje daarna trof ik een blikje waar op stond "Share a coke with Dywena" Dat zijn nou nog eens namen! Vandaag dronk ik weer een cola en ik hoopte natuurlijk op een speciale Afrikaanse naam zodat ik mijn blog titel kon waar maken! Maar tot mijn grote verbazing kreeg ik een blikje waar het ordinaire "Share a coke with Wesley" op stond. Noujaaaa zeg. Zwaar teleurgesteld heb ik toen maar besloten om mijn blog toch een andere naam te geven.

We zijn nu dus in Oudtshoorn, op een particuliere camping met 5 staanplaatsen en een zwembad. Helaas was het gisteren bewolkt, en heeft het de 2 dagen ervoor geregend :-( Dus nog niet gezwommen..
Ik ben hier vandaag alweer twee weken! De tijd gaat nu echt snel.

Vandaag was ik rond half 8 wakker. Ik weet nu al dat het eerste wat ik ga doen als ik weer in NL ben heeeel erg uitslapen is. Rond een uur of 11 kwamen we aan bij de struisvogelfarm, hier staat deze regio bekend om. Ik ging mee met een tour (haha) en werd "geknuffeld" door de struisvogels, ze gingen met hun nek om me heen. Mocht ze ook eten geven en aanraken. Er zijn super leuke foto's gemaakt dus hoop dat het lukt om ze te uploaden. Ook mocht je rijden op de struisvogels maar dat deed ik maar niet.

Daarna maakten we een hele tocht door de bergen en zagen we van alles. We kwamen ook nog bij een waterval waar je kon zwemmen maar ik vond het een beetje te koud :-( Vannacht is ons laatste nachtje kamperen, dan kan ik morgen eindelijk weer in een normaal bed slapen! Ipv een campingbedje. Yessss.

Morgen voordat we terug naar huis gaan, ga ik nog op safari! Daar heb ik ook veel zin in.

Tot later
XXX
(Aan alle stiekeme lezers: jullie mogen ook best reageren)


  • 27 Maart 2014 - 17:39

    Paula Geilvoet:

    super meid!!!!!

  • 27 Maart 2014 - 18:05

    Monique:

    Heel veel plezier op Safari. Dat zal vast wel anders zijn dan de Beekse Bergen.

  • 27 Maart 2014 - 18:09

    Clara Henkes:

    "Share a coke with Wesley", hahahaha.
    Veel plezier alvast op Safari, vertel hoe het was!

  • 27 Maart 2014 - 19:07

    Martine Van Roon:

    Echt weer genoten van je blog! Wel benieuwd naar de foto's! We hebben heel wat te zien als je straks thuis bent. Mooie ervaringen die je niet zult vergeten. De safari zal ook een mooie ervaring zijn! Veel plezier en slaap nog even lekker in je tentje voor de laatste nacht! Xxxxx

  • 27 Maart 2014 - 19:24

    Betty:

    Fijn dat je het naar je zin hebt, geniet er maar van het is zo voor bij. Dikke kus van ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zuid-Afrika, Oudtshoorn

Zuid Afrika

Van 13 maart tot 7 april ga ik naar Zuid-Afrika!

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Back at home

04 April 2014

Time flies..

30 Maart 2014

Back on track

27 Maart 2014

14 days in Afrika

27 Maart 2014

14 days in Afrika
Marjoleine

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 302
Totaal aantal bezoekers 6626

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 07 April 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: