Bijna! - Reisverslag uit Heenvliet, Nederland van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Heenvliet, Nederland van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu

Bijna!

Door: Marjoleine van Roon

Blijf op de hoogte en volg Marjoleine

07 Maart 2014 | Nederland, Heenvliet

Nog 6 dagen en dan is het zover, naar Zuid-Afrika! Super spannend!
Het is mijn eerste reis buiten Europa. Ik kijk er erg naar uit, maar zie wel op tegen het afscheid nemen (daar ben ik namelijk heeeel slecht in).

Ik vlieg om 10:05 van Amsterdam naar Kaapstad, hier kom ik dan 22:35 Zuid-Afrikaanse tijd aan. In Nederlandse tijd is dit 21:35u.
Dus helaas vroeg opstaan en super vroeg naar Schiphol. Je moet er iets voor over hebben he ;)

Eenmaal in Zuid-Afrika word ik daar (hopelijk) haha opgewacht door mijn oom & tante. Bij hun zal ik 3,5 week verblijven. Ze wonen ongeveer 80km van Kaapstad vandaan. Ze hebben een heel programma gemaakt met wat we allemaal gaan doen. Vervelen zal ik me dus zeker niet!

Ik ben super benieuwd hoe het daar is, over een weekje weet ik het!



  • 10 Maart 2014 - 13:15

    Chantal Spruit-van Roon:

    Ik wens je heel veel plezier. Geniet met volle teugen van deze speciale reis! Het afscheid nemen is misschien niet zo leuk, maar je moet er wat voor over hebben om zo'n mooi avontuur te beleven. Fijne reis!

  • 10 Maart 2014 - 14:38

    Paula Geilvoet:

    Goede reis meid xxx

  • 10 Maart 2014 - 14:40

    Carla De Lelij-van Roon:

    Marjoleine,ik wij hebben je gisteren helemaal geen goede reis gewenst maar vanaf deze plek goede reis.
    Doe Rennie en Keith(schrijf ik zijn naam goed) de groeten van ons en wij gaan je zeker volgen.
    Help ze aan facebook zodat ze de hele Nederlandse familie ook kunnen gaan volgen.
    Afscheid nemen is ook moeilijk maar je gaat daar heel veel mooie dingen zien,dus ga daar gewoon heel erg van genieten en voor je het weet is het om en ga je alweer terug naar Nederland.
    Dus hele goede reis en we gaan je volgen. x Carla,Kees,Tessa en Lindy.

  • 11 Maart 2014 - 14:58

    Monique:

    Heel veel plezier Marjoleine en een goede reis toegewenst. Geniet ervan en weer veilig thuiskomen. Je kan nu echt de dagen gaan aftellen.

  • 11 Maart 2014 - 16:14

    Marjoleine Van Roon:

    Bedankt allemaal!! Carla, ik zal ze zeker aan facebook helpen :-) En genieten ga ik zeker doen! x

Tags: South Africa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heenvliet

Zuid Afrika

Van 13 maart tot 7 april ga ik naar Zuid-Afrika!

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Back at home

04 April 2014

Time flies..

30 Maart 2014

Back on track

27 Maart 2014

14 days in Afrika

27 Maart 2014

14 days in Afrika
Marjoleine

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 353
Totaal aantal bezoekers 6633

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 07 April 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: