1 DAY - Reisverslag uit Heenvliet, Nederland van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu 1 DAY - Reisverslag uit Heenvliet, Nederland van Marjoleine Roon - WaarBenJij.nu

1 DAY

Door: Marjoleine van Roon

Blijf op de hoogte en volg Marjoleine

12 Maart 2014 | Nederland, Heenvliet

Jaja nog maar 1 dag! Morgen om 10:05 vlieg ik. Vandaag heb ik nog even heerlijk uitgeslapen in mijn eigen, vertrouwde bed. Gisteren is Clara nog even langs geweest om 'afscheid' te nemen.
Zometeen komt Vaya en ondertussen ben ik druk met inpakken van mijn koffer. Zojuist mijn bagage gewogen, en deze is maar 10 kg van de 23!! Veel ruimte dus om souvenirs mee te nemen :-)

Heb al ingecheckt via internet en mijn boarding pass ligt klaar. Voor degenen die het leuk vinden, mijn vluchtnummer is: KL0597. Via internet of teletekst zou je kunnen kijken of ik veilig ben geland.

Verder heb ik alles eigenlijk goed onder controle, en loopt alles op schema. Dus helemaal goed! Zenuwen heb ik eigenlijk ook nog niet echt? Tuurlijk is het spannend maar om nou te zeggen echt zenuwen, nee.

Gisteren nog het boekje 'Taal is zeg maar echt mijn ding' gekocht van Paulien Cornelisse. Wou het eigenlijk gelijk gaan lezen maar ik moet het van mezelf bewaren voor tijdens de vlucht. Haha.

Wat trouwens wel raar is, is dat ik nu de hele tijd denk 'Laatste keer uitslapen in mijn eigen bed', laatste keer dit, laatste keer dat. Gelukkig ga ik maar 3,5 week weg, anders zou het nogal dramatisch zijn.

Dat was het wel weer even voor nu. XXX




  • 12 Maart 2014 - 13:02

    Otto Van Roon:

    Nog eventjes en dan ben je onderweg. Ik zou zeggen veel plezier en geniet. Dit is de kans van je leven.

  • 12 Maart 2014 - 16:09

    Paula Geilvoet:

    goede reis meid xxx

  • 13 Maart 2014 - 08:07

    Carla De Lelij:

    Waarschijnlijk ben je onderweg of al op Schiphol,maar ik wil je even een hele goede reis toewensen.
    En sterkte met het afscheid nemen maar je moet maar denken over drie weken kom je weer door die deuren terug en heb je heel veel verhalen en foto`s die je kunt laten zien.
    Ga lekker genieten en heel veel foto`s en verhalen er op zetten hè.
    GOEDE REIS!! en tot over drie weken.

    Ook van Kees,Tessa en Lindy,
    Groetjes,
    x Carla.

  • 13 Maart 2014 - 09:22

    Otto Van Roon:

    We hebben marjoliene naar schiphol gebracht vanmorgen. Samen hebben we nog een kop koffiegedronken en hebben haar daarna op het vliegtuig gezet. Ze moest lang wachten voor ze aan boord kon en nu ( het is 09.15) gaat ze langzaam aan haar vakantie beginnen. In het vliegtuig en naar zuid afrika.

  • 14 Maart 2014 - 09:59

    Marjoleine Van Roon:

    Bedankt allemaal :-)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Heenvliet

Zuid Afrika

Van 13 maart tot 7 april ga ik naar Zuid-Afrika!

Recente Reisverslagen:

08 April 2014

Back at home

04 April 2014

Time flies..

30 Maart 2014

Back on track

27 Maart 2014

14 days in Afrika

27 Maart 2014

14 days in Afrika
Marjoleine

Actief sinds 07 Maart 2014
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 6628

Voorgaande reizen:

13 Maart 2014 - 07 April 2014

Zuid Afrika

Landen bezocht: